اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با سنسورهای الکتروشیمیایی
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با سنسورهای الکتروشیمیایی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زهرا گودینی3.5
  • زمان:1 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در راستای آموزش ساخت سنسورهای الکتروشیمیایی، روند آزمایش‌های عملی، بدون داشتن مسیر مشخص که همان مقاله‌های تحقیقاتی هستند به دشواری پیموده می‌شود و به طور عملی تا ماه‌ها ممکن است مسیر پژوهش را اشتباه یا به بیراهه برویم. این آموزش در زمینه انجام عملی پروژه‌های پایان‌نامه و نیز در زمینه رسیدن به داده‌های معتبر برای تنظیم مقاله‌های دانشجویان مفید است. این فرادرس تلاش دارد در خصوص ساخت سنسورهای الکتروشیمیایی به پژوهشگران و دانشجویان راه‌هایی را آموزش دهد، در زمینه یادگیری این مسائل راهگشا باشد و این مباحث را با زبان ساده‌تری مطرح نماید. در این راستا ابتدا انواع سنسورها و اساس عملکرد آن‌ها مطرح و در ادامه با انواع نانو‌ذرات و لایه‌های اصلاحی جهت استفاده در لایه اصلاح‌گر و همچنین در خصوص آماده‌سازی الکترود در جهت ساخت سنسور، روش‌هایی ارائه شده است. در ادامه نیز، سنسور طراحی شده و توانایی‌های الکترود با تکنیک‌های الکتروشیمیایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
دوره آموزش آشنایی با سنسورهای الکتروشیمیایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا گودینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با سنسورهای الکتروشیمیایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا

متاسفانه سطح آموزشی ارایه شده برای یک شخص مبتدی قابل فهم کامل نیست، از اصطلاحات تخصصی بدون تعریف اولیه استفاده شده و بیشتر کلی گویی شده.

محمد

بسیار عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی