اطلاعات دوره
آموزش ایجاد بالانس در خط تولید و مونتاژ با Flexible Line Balancing
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد بالانس در خط تولید و مونتاژ با Flexible Line Balancing

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش به دنبال ایجاد تعادل در خط مونتاژ خواهیم بود و می خواهیم با استفاده از نرم افزار Flexible Line Balancing، میزان بهره وری خط مونتاژ را افزایش دهیم که با افزایش بهره وری، تعداد ایستگاه های کاری، زمان بیکاری و اختلاف زمان کاری بین ایستگاه های کاری کاهش خواهد یافت. لازم به ذکر است که کاهش سه عامل یادشده تاثیر چشم گیری در کاهش هزینه های عملیاتی و همچنین هزینه های مربوط به نیروی انسانی خواهد داشت.
دوره آموزش ایجاد بالانس در خط تولید و مونتاژ با Flexible Line Balancing دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پدرام فرقدانی چهارسوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد بالانس در خط تولید و مونتاژ با Flexible Line Balancing را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمزه

دارم روی این آموزش کار میکنم چون این نرم افزار قدیمیشم موجوده که در دانشگاه هام میگن خیلی سال پیش منسوخ شده و بخوای استفاده کنی به سختی نرم افزار بالا میاد کار نمیکنه، CPU کامپیوتر به مشکل برمیخوره وکلا با نرم افزار جدید متفاوته، این نرم افزاری که فرادرس گذاشته جدیده و به کار میاد من که استفاده کردم.

محمدمتین

خوب و کوتاه بود، چگونگی و نوع کار با نرم افزار رو معرفی می کرد.

محمد مهدی

آموزش کاربردی و خوبی بود بهتر بود در آخر چندین مثال با این نرم افزار پیاده سازی می شد. بیان و تدریس استاد خوب بود. در آخر خدا قوت

Saeedrahimi

آموزش جامع بود و میشد که مثال های زیادتری زد

الهام

آموزش خوب و جامعی بود. هر آنچه باید میگفتن و لازم بود در این آموزش می تونستیم ببینیم. حتی برای کسانی که برای بار اول می خواستند از این آموزش استفاده کنند هم بسیار مفید و کاربردی بود. فقط من پیشنهاد میکنم اگر مثال های بیشتری در این آموزش ذکر می شد می تونست خیلی از این بهتر باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی