اطلاعات دوره
آموزش برنامه ریزی حمل و نقل
مسیر آموزشی

آموزش برنامه ریزی حمل و نقل

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هادی فرشی5
  • زمان:3 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از زمان های اولیه، حمل و نقل برای اهداف مختلفی مطرح بوده است و پیشرفت های گسترده در زمینه های مختلف بر پیچیدگی مسائل حمل و نقلی افزوده و این مساله را تبدیل به یک عامل بسیار مهم در پیشرفت جوامع کرده است. کشورها با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند همواره تلاش برای افزایش دانش فنی و فراهم کردن تسهیلاتی برای دستیابی به شبکه هایی با ظرفیت کافی و باکیفیت می کنند. از اهداف برنامه ریزی حمل و نقل، بهبود امکانات فعلی و یا ارائه طرحی مناسب برای آینده است که عوامل مختلفی در این زمینه تاثیر دارند.
دوره آموزش برنامه ریزی حمل و نقل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هادی فرشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه ریزی حمل و نقل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی صنایع سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی صنایع در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مریم

آموزش جامع و بیسیکی بود.

بهنام

مرتبط با حیطه ی کاریم بود و خیلی آموزش خوبی بود.

امیرحسین

آموزش خوبی بود، کیفیت اسلایدها خیلی خوب بود. خیلی راضی بودم.

علی

تا یه قسمتایی مشاهده کردم خوب بود اما کیفیت صدا یه مقدار پایین بود ولی مطالب خوب و مفیدی داشت.

محمدمهدی

آموزش خوبی بود مخصوصا فصل چهارشم... هرچند توقع می رفت که تکمیل تر باشه ... ااما خوب تو آموزش های ترافیک و حمل ونقل این بهترینش هست. فکر میکنم فرادرس با کیفیت و محتوا بقیه فیلم های آموزشی، مخاطبش رو پر توقع کرده :) ... ممنون از فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی