اطلاعات دوره
آموزش اقتصاد مهندسی – مرور و حل تست ارشد
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد مهندسی – مرور و حل تست ارشد

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امین اباذری5
  • زمان:7 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس اقتصاد مهندسی، از جمله منابع مهم در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و زیرمجموعه دروس تخصصی است با توجه به اینکه این درس از سال ۱۳۹۰ وارد مجموعه دروس کنکوری این رشته شده است، منابع جامعی که همه مطالب افتصاد مهندسی را به صورت نکته و تست بیان کند، وجود ندارد. بنابراین تعداد زیادی از دانشجویان این درس را مطالعه نمی کنند و به سادگی از کنار این درس می گذرند. تست های چند سال اخیر این درس نشان داده است که بسیاری از سوالات به سادگی و با دانستن چند نکته ساده قابل حل است. بنابراین، در این فرادرس با مروری بر مطالب اصلی اقتصاد مهندسی، تست های تالیفی و آزمون کارشناسی ارشد، مهندسی صنایع را از سال 1390 تا 1397 بررسی می کنیم.
دوره آموزش اقتصاد مهندسی – مرور و حل تست ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین اباذری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد مهندسی – مرور و حل تست ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امین

عالی بود نکته ها خیلی کامل گفته شده بود. بی نهایت راضی بودم.

امیرحسین

من برای کنکور ارشد تهیه کردم این آموزش رو. همون دانشگاهی که میخواستم قبول شدم. این آموزش خیلی کمکم کرد.

احسان

واسه کنکور سال قبل ارشد این آموزشو تهیه کردم، به نظرم میتونست کامل تر و با تسلط بیشتری ارائه بشه.

زهرا

این آموزش به همراه مباحث تئوریش دیدم خدایی مدرس خیلی خوب توضیح دادن و همه با توضیحات باز می کردن.

شیما

در خصوص رشته ی دانشگاهیم این آموزشو تهیه مردم. خیلی خوب و کامل توضیح میدادن. سایت عالی ای دارید که همه جور آموزش داخلش هست، من دو سه ساله که با سایت شما از طریق استاد دانشگام آشنا شدم. خداقوت به همتون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی