اطلاعات دوره
آموزش برنامه ریزی عدد صحیح با متغیرهای گسسته
مسیر آموزشی

آموزش برنامه ریزی عدد صحیح با متغیرهای گسسته

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهناز شعیب4.8
  • زمان:3 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هر چند که یکی از فرضیات برنامه ریزی خطی، فرض بخش پذیری است، بدین معنا که متغیرهای تصمیم باید پیوسته باشند، اما در عمل ممکن است با مسائلی مواجه شویم که تخصیص مقادیر پیوسته به متغیرهای تصمیم بی معنی باشد. از طرفی در برخی از مسائل، متغیرهای تصمیم از نوع بله یا خیر هستند که فقط دو مقدار صفر و یک را انتخاب می کنند. از این رو، در واقعیت فرض بخش پذیری همواره برقرار نیست. اگر فرض بخش پذیری حداقل یکی از متغیرهای مساله برنامه ریزی خطی نادیده گرفته شود، مساله تحت عنوان برنامه ریزی عدد صحیح مطرح می شود. در این آموزش به مدل سازی مسائلی با متغیرهای گسسته می پردازیم.
دوره آموزش برنامه ریزی عدد صحیح با متغیرهای گسسته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهناز شعیب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه ریزی عدد صحیح با متغیرهای گسسته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حجت

بیشتر از نکات دروس و کلاس های دانشگاه اشاره شده بود تو این آموزش و کاملا کار راه انداز بود.

علی

رشته تحصیلیم مهندسی صنایع می باشد. تصاویر اسلایدها خیلی خوب بودن.

رامتین

 آموزش همانطور که از اسمش معلوم هست برای مرور مناسب می باشد. اگر روند تدریس کمی کندتر و با توضیحات بیشتر می بود بهتر بود.

فرزاد

مفید بود. لطفا اموزش روش های حل مسائل عدد صحیح را هم تهیه کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی