اطلاعات دوره
آموزش سیستم کانبان Kanban در تولید ناب
مسیر آموزشی

آموزش سیستم کانبان Kanban در تولید ناب

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پوریا شکسته بند4.4
  • زمان:3 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

توجه به اصل مشتری مداری و ایجاد وفاداری در مشتریان یکی از دغدغه های اصلی برای استمرار فعالیت شرکت های تولیدی است. در سال های اخیر تولید ناب یکی از راهکارهای موثر در افزایش بهره وری سازمان های تولیدی است و همچنین سیستم تولید ناب، ارزش آفرین بوده و توان رقابتی سازمان را در جذب مشتری بالا می برد. از مهم ترین ابزارهای پیاده سازی تولید ناب در یک صنعت، سیستم کانبان (Kanban) است. کانبان مانند یک سیستم اطلاعاتی است که اولین بار در شرکت خودروسازی تویوتا در پیاده سازی تولید ناب مستقر شد و از سال 1979 سازمان بهره وری آمریکا، اطلاعاتی درباره این نگرش را در سطح کارخانه های تولیدی برای حفظ موقعیت رقابتی شرکت ها انتشار داد.
دوره آموزش سیستم کانبان Kanban در تولید ناب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پوریا شکسته بند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم کانبان Kanban در تولید ناب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

شما عین متن رو داری روخونی میکنید و ما باید گوش بدیم . بهتر بود اینو ساده سازی میکردید و لااقل به زبان ساده توضیح میدادید . به نظرم کتاب صوتی بهتر از این روش آموزش هست.

علی تقی پور فرد

آموزش خوبی هستش ای کاش مثالهای بیشتری میاوردند

فرید

در حد هزینه ای که برای آموزش بود و سرفصل ها آموزش خوبی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی