اطلاعات دوره
آموزش کتیا برای طراحی پارامتریک و ساخت کاتالوگ قطعات در Knowledge Advisor و Catalog Editor
مسیر آموزشی

آموزش کتیا برای طراحی پارامتریک و ساخت کاتالوگ قطعات در Knowledge Advisor و Catalog Editor

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی شمشیری4.2
  • زمان:4 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از قابلیت‌های مهم کتیا (CATIA) قابلیت طراحی پارامتریک آن است. اگر شما با کاتالوگ نرم‌افزار کتیا آشنایی داشته باشید، حتما با پیچ‌ها و مهره‌های استاندارد برخورد کرده‌اید. ما در این آموزش به دنبال ایجاد کاتالوگ دلخواه خود در نرم‌افزار کتیا هستیم. شما با طراحی پارامتریک می‌توانید با یک کلیک اندازه‌های مختلفی از قطعه خود را ایجاد کنید. در این فرادرس، ابتدا طراحی و فرمول‌نویسی دوبعدی را بررسی می‌کنیم و بعد با ابزار مهم Formula‎ آشنا می‌شویم، با حل چند مثال فرمول‌نویسی دو‌بعدی را می‌آموزیم و در ادامه، طراحی پارامتریک سه‌بعدی را به همراه چند مثال بررسی و در نهایت با استفاده از محیط Catalog‎ Editor‎، کاتالوگ قطعات هر مثال را ایجاد می‌کنیم.
دوره آموزش کتیا برای طراحی پارامتریک و ساخت کاتالوگ قطعات در Knowledge Advisor و Catalog Editor دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتیا برای طراحی پارامتریک و ساخت کاتالوگ قطعات در Knowledge Advisor و Catalog Editor را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوذر

آموزش خیلی عالی و حرفه ای بود از یک دوره حضوری بهتر بود تمام مطالب کامل و جامع ممنون از فرادرس بابت آموزش های خوبه تون به تمام دوستام معرفی تون کردم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی