اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان اتوکد AutoCAD – سریع و آسان در 160 دقیقه
مسیر آموزشی

آموزش رایگان اتوکد AutoCAD – سریع و آسان در 160 دقیقه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :10 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:هاشم بهمن یار5
  • زمان:2 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

علم روز تاکید ویژه‌ای بر روی استفاده از کامپیوتر و قابلیت‌های آن دارد. در کشور ما اکثر ترسیمات فنی و مهندسی با استفاده از نرم‌افزار اتوکد انجام می‌گیرد و ترسیمات دستی، دیگر جایگاهی در بازار کار ندارند. انجام ترسیمات با نرم‌افزار اتوکد علاوه بر کاهش احتمال خطا به تسریع انجام کار نسبت به ترسیمات دستی منجر می‌شود. با توجه به آنچه گفته شد می‌توان به این نکته پی برد که امروزه یکی از مهارت‌های لازم برای هر دانشجو و فارغ‌التحصیل تسلط به نرم‌افزار اتوکد است. در این فرادرس به صورت کوتاه و خلاصه به معرفی نرم‌افزار اتوکد، کاربردها و دستورهای آن می‌پردازیم تا در بازه زمانی کوتاهی به تسلط مناسبی در خصوص این نرم‌افزار و قابلیت‌های آن برسیم.
دوره آموزش رایگان اتوکد AutoCAD – سریع و آسان در 160 دقیقه دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان اتوکد AutoCAD – سریع و آسان در 160 دقیقه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

بهار

استاد بسیار مسلط بودند و خیلی قابل فهم مطالب را بیان میکردند. ممنون از این آموزش کاربردی

سید محمد رضا

خیلی موثر بود.

مهدی

خیلی عالی عالی عالی

میثم

خیلی عالی و کاربردی است نسبت به زمان آموزش

عطیه

ممنونم. من قبلا با اتوکدکار کردم و این آموزش برای مرور کلی و یادآوری خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی