اطلاعات دوره
آموزش ممان اینرسی در استاتیک - حل مسائل تکمیلی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ممان اینرسی در استاتیک - حل مسائل تکمیلی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رحیم شوقی4.8
  • زمان:28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

استاتیک را می توان حالت خاصی از دینامیک دانست که در آن شتاب حرکت صفر است. با این حال استاتیک در آموزش مهندسی باید به صورت مستقل بررسی شود، زیرا بسیاری از اجسام با این هدف طراحی می شوند که در حالت تعادل (تعادل استاتیکی) بمانند. از نظر سیر تاریخی، استاتیک بسیار زود تکامل یافت. زیرا می توان اصول آن را به سادگی و بر اساس اندازه گیری های هندسی و نیرویی فرمول بندی کرد که این امر مستقل از اندازه گیری دقیق کمیت زمان است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث ممان اینرسی (حل مسائل تکمیلی) در استاتیک را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش ممان اینرسی در استاتیک - حل مسائل تکمیلی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رحیم شوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ممان اینرسی در استاتیک - حل مسائل تکمیلی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی