اطلاعات دوره
آموزش تحلیل و مدیریت سیستم های منابع آب 1
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل و مدیریت سیستم های منابع آب 1

509,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 509,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس ابتدا به یادگیری مباحث بنیادی سیستم های منابع آب می پردازیم و پس از تعریف مفاهیم کلی، ضرورت مدیریت جامع منابع آبی را بررسی می کنیم و سپس به تعریف کلیه المان های سیستم های منابع آب در قالب یک مجموعه نظام مند که باید آن را به صوت ریاضی مدل سازی و حل کرد، می پردازیم. پس از بیان روش های مدل سازی و حل آن ها، مخاطب قادر خواهد بود تا در مواجهه با مسائل و چالش های مربوط به سیستم های منابع آب، ابزار و روش حل مناسب را اتخاذ کرده تا به تحلیل سیستم های منابع آب بپردازد و با حل مساله بتواند مدیریت و برنامه ریزی قابل قبولی را برای آن ارائه کند.
دوره آموزش تحلیل و مدیریت سیستم های منابع آب 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید پدرام جزائری فارسانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 509,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل و مدیریت سیستم های منابع آب 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی