اطلاعات دوره
آموزش مبحث 21 (مبحث بیست و یکم) مقررات ملی ساختمان – پدافند غیر عامل
مسیر آموزشی

آموزش مبحث 21 (مبحث بیست و یکم) مقررات ملی ساختمان – پدافند غیر عامل

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پدافند غیر عامل یکی از مفاهیمی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این مفهوم در گذشته بیشتر در حوزه نظامی مورد توجه قرار می‌گرفت اما در حال حاضر با انتشار مبحث 21 مقررات ملی ساختمان، این مفهوم در حوزه مهندسی نیز نهادینه شده است. در این آموزش سعی می‌کنیم ضمن ارائه مفاهیم اساسی پدافند غیر عامل به صورت عمومی، در حوزه مهندسی نیز به صورت تخصصی به مفاهیم و کاربردهای پدافند غیر عامل بپردازیم و در همین راستا با استفاده از آئین‌نامه‌های موجود و منابع معتبر در این زمینه، مطالب مبحث 21 مقررات ملی ساختمان نیز ارائه می‌شود.
دوره آموزش مبحث 21 (مبحث بیست و یکم) مقررات ملی ساختمان – پدافند غیر عامل دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد معمار افتخاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبحث 21 (مبحث بیست و یکم) مقررات ملی ساختمان – پدافند غیر عامل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی