اطلاعات دوره
آموزش نیومارک زلزله در کاربرد متلب در دینامیک سازه ها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نیومارک زلزله در کاربرد متلب در دینامیک سازه ها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای مهندسان سازه، دانش مهندسی زلزله را می توان در سه شاخه گسترده، زمین لرزه شناسی (که در بردارنده اثرات زمین و ساختگاه نیز است)، تحلیل لرزه ای و طراحی لرزه ای بازگو کرد. در این فیلم آموزشی، به بیان مفاهیم تئوری و عملی شاخه دوم این دانش تحلیل لرزه ای خواهیم پرداخت. با استفاده از علم دینامیک سازه، به تحلیل لرزه ای سیستم های سازه ای یک درجه آزادی و چند درجه آزادی، به صورت تحلیلی و عددی خواهیم پرداخت. استفاده از این فیلم آموزشی ناب، برای مهندسین عمران، در راستای نیل به درک بهتر و عمیق تر از رفتار عملکردی و لرزه ای سیستم های سازه ای تحت مطالعه، توصیه می گردد.
دوره آموزش نیومارک زلزله در کاربرد متلب در دینامیک سازه ها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جواد پالیزوان زند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نیومارک زلزله در کاربرد متلب در دینامیک سازه ها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

purhossin

با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر ویژه بابت سایت پربارتون لازم به ذکر است بنده با کمک آموزش های برنامه نویسی درمتلب توسط جناب آقای دکتر کللامی وآقای دکتر پالیزو ان توانستم پایان نامه خود را بدون نیاز به استادان راهنمایی پیش ببرم. از این بابت از شما بسیار سپاسگزارم. درخواستی که دارم ، در صورت امکان در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب به صورت پیشرفته نیز درسهایی طراحی و ارائه گردد.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی