اطلاعات دوره
آموزش سیستم پیش ساخته بتنی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سیستم پیش ساخته بتنی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عاصم شعرباف4.7
  • زمان:1 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بی شک، صنعتی سازی در ساختمان مدیون انقلاب صنعتی و تغییر نگرش دست اندرکاران ساختمان به سمت تولید انبوه و توجه به سه فاکتور هزینه، زمان و کیفیت است. از طرفی با توجه به نیاز روزافزون جامعه به مقوله مسکن و ساختمان، مهندسین را بر آن داشته است تا با توجه به نیازهای روز و همچنین افزایش کیفیت مورد نظر به طراحی و ساخت سیستم ها و روش های ساختمانی نوینی اقدام نمایند. این مساله سبب گردید تا نوع نگرش به نحوه ساخت، دست خوش تحولاتی گردد که به زایش روش های پیشرفته ساخت، ختم گردید. ما در این آموزش قصد داریم تا مبانی روش های پیشرفته ساخت را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش سیستم پیش ساخته بتنی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عاصم شعرباف مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم پیش ساخته بتنی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی