اطلاعات دوره
آموزش آنالیز ابعادی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آنالیز ابعادی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیر کرمی متین4.9
  • زمان:26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

عمده سازه‌های هیدرولیکی قبل از رسیدن به مرحله اجرایی‌شدن، بنا به دلایل گوناگون باید در داخل محیط آزمایشگاه با ابعاد کوچکتر مدل‌سازی شوند. اختصاص هزینه‌های بسیار‌ بزرگ برای ساخت و اجرای آن‌ها و احتمال وجود آسیب‌های مالی و خطرات جانی در شرایطی که این سازه‌ها به شکل مناسبی طراحی و اجرا نشوند، از جمله این دلایل است. لذا بسیار حائز اهمیت است که به منظور جلوگیری از آثار زیان‌بار اقتصادی و غیراقتصادی، مهندسان حوزه هیدرولیک بر قوانین و معیارهای حاکم بر مدل‌سازی آزمایشگاهی (هیدرولیک) تسلط دقیق داشته باشند. ما در این آموزش قصد داریم تا آنالیز ابعادی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آنالیز ابعادی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر کرمی متین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آنالیز ابعادی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فاطمه

عالی و فوق العاده مفید

علی

سلام خسته نباشین. واقعا نمیدونم چطوری باید بابت این آموزش بی نظیر ازتون تشکر کنم. واقعا لذت بردم. استاد که کاملا مسلط هستن به مطالب و از طرفی خوبی آموزش های فرادرس اینه که تموم مطالب توی سرفصل رو کامل بررسی میکنه و کیفیت کار براش خیلی اهمیت داره. در مقابل حجم مطالب مفیدی که میذارین، هزینه های کم و معقولی میگیرین و این خیلی خیلی جای تشکر داره. آموزش خوبی بود، تونستم اطلاعاتی که میخواستم رو بدست بیارم. تشکر از فرادرس و مدرس گرامی این آموزش

soleimaniff

با عرض سلام و وقت بخیر در ایام کرونا که آموزشهای دانشگاه‌ها مجازی شده به دلیل مجازی شدن و نبود وسایل آموزش‌مجازی مناسب گاهی ناخوداگاه باعث افت کیفیت تدریس شده که آموزشهای شما کمک شایانی به دانشجویان برای یادگیری دروس می‌کند...کیفیت آموزشهای شما فراتر از حد تصور است...از طرف جامعه دانشجویی بخاطر تلاشهای شما نهایت تشکر و قدردانی را دارم...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی