اطلاعات دوره
آموزش ایکاگنیشن – قطعه بندی تصاویر با eCognition
مسیر آموزشی

آموزش ایکاگنیشن – قطعه بندی تصاویر با eCognition

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:14 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سعید امینی4.2
  • زمان:7 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، نرم افزار eCognition برای قطعه بندی تصویر آموزش داده می شود. استخراج عارضه، قطعه بندی و طبقه بندی و ... از کاربردهای این نرم افزار است. هدف از این آموزش، آشنایی با این نرم افزار و انجام قطعه بندی می باشد. بدین منظور در ابتدا یک سری مفاهیم و مقدمات ارائه شده و در ادامه به مروری بر روش های شی مبنا، مفاهیم مقدماتی در روش های شی مبنا، انواع روش های قطعه بندی و پارامترهای موثر بر آن، دلیل استفاده و خواستگاه روش های شی مبنا پرداخته شده است و پس از ارائه این مطالب، بر روی خود نرم افزار مراحل مربوطه به صورت مفصل توضیح داده شده است.
دوره آموزش ایکاگنیشن – قطعه بندی تصاویر با eCognition دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید امینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایکاگنیشن – قطعه بندی تصاویر با eCognition را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته ادبیات سراسر اینترنت را در صفحه رشته ادبیات در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسنی

با سلام و خسته نباشید. دربسیاری از موارد دیده میشه که وقتی مشکلی پیش میاد زود فیلم را قطع کرده و خود مدرس دنبال مشکل رفته و حل میکنند و اصلا به کاربر در پی رفع آن هیچ توضیحی را نمیدهند. یا حداقل شروع که میکنید بگین مشکل چی بود چون بسیاری از کابران همراه با آموزش پیش میرن . لحن بیان ضعیف بود و مباحثی که ارائه میشد کاملا کتابی و مقاله ای بود و نمیشد درک کرد.

میر حسنی

سلام این آموزش را من تهیه کردم اما لحن و بیان مدرس بنظرم ضعیف است.

سپیده آبادپور

خوب بود ولی میتونست بهتر باشه از نظر من جلسه سوم و چهارم کمی همپوشانی داشتند...یعنی بعضی از تعاریف در این دو جلسه چندین بار تکرار شده همچنین جلسات پنج و شش و هفت...هر بار حدود 10 دیقه از وقت میگذره و همونچیزی گفته میشه که چلسه ی قبل هم در دیقه اول گفته شده....ولی در کل برای آشنایی و شروع به کار و آشنایی با منابع موجود جهت مطالعه بیشتر خوب بود به دیگران توصیه میکنم که تهیه کنند

رزگار

سلام. خیلی ممنون بابت آموزش بسیار کاربردی و خوبتون. من از این آموزش و سایر دوره های آموزشی تهیه شده فرادرس در کارهای عملی و اجرایی استفاده می کنم. استفاده آن را به سایر دانشجویان نیز اکیدا توصیه می کنم. از مدرس و گروه بسیار محترم فرادرس بسیار متشکرم.

شهاب الدین جوزدانی

من دانشجوی ارشد سنجش از دور هستم. این آموزش برایم مفید بود. در زمینه سنجش از راه دور آموزش های ارائه شده کم هستند. خوشحال می شویم آموزش های این زمینه را بیشتر کنید. همچنین در حوزه برنامه نویسی پایتون آموزش تولید کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی