اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش متریال در مدل سازی انرژی با Autodesk Ecotect Analysis (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش متریال در مدل سازی انرژی با Autodesk Ecotect Analysis (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به بحران انرژی در جهان و مصرف زیاد ساختمان ها در این بخش، لزوم طراحی بهینه ساختمان برای کاهش مصرف انرژی از اهمیت زیادی برخوردار است. لذا برای رسیدن به این هدف با توجه به پیشرفت های تکنولوژی، ما نیاز به یادگیری نرم افزارهای تحلیل انرژی و کاربرد آن در همان مراحل اولیه طراحی داریم که نرم افزار Autodesk Ecotect Analysis، یکی از بهترین گزینه ها برای تست و بهینه کردن طراحی است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث آموزش متریال در مدل سازی انرژی با Autodesk Ecotect Analysis را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش متریال در مدل سازی انرژی با Autodesk Ecotect Analysis (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد حیرانی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متریال در مدل سازی انرژی با Autodesk Ecotect Analysis (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

seyed mehdi mostafavi

سلام بسیار ممنون از سایت بی نظیر فرادرس و عوامل زحمتکش سایت لزوم به اموزش نرم افزار ها ی بسار قدرتمندی همچون Autodesk Ecotect Analysis و سایر نرم افزار ها و به همت سایت فرادرس که بی شک بزرگترین و قدرتمندترین سایت اموزشی کشور می باشد باعث بوجود امدن بستری برای اموزش کسانی که دسترسی به کلاس های اموزشی را ندارندفراهم شده و همین امر موجب پیشرفت و ابادانب کشو ر مان میشود امید است این امر بزرگ و مهم که با کوشش این سایت و عوامل ان بدست امده همچنان ادامه داشته باشد ... ممنون از همه عوامل فرادرس

فریبرز

چه سوپرایز بینظیری!! ممنون از فرادرس و مهندس حیرانی پور.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی