اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی شیروانی و خاکریز مسلح در آباکوس ABAQUS
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی شیروانی و خاکریز مسلح در آباکوس ABAQUS

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:شایان قادری4.9
  • زمان:2 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آباکوس (ABAQUS)، نرم افزار مدل سازی و تحلیل المان محدود در قالب دو بعدی و سه بعدی برای گستره زیادی از رشته ها به کار می رود. در این آموزش با استفاده از نرم افزار آباکوس، شیروانی و خاکریز مسلح شده با نیل و ژئوسنتتیک (Geosynthetics)، شبیه سازی و مورد بررسی قرار گرفته است که شاخه ای از حوزه پایدارسازی به شمار می رود. نیل ها و ژئوسنتتیک ها به عنوان عواملی برای تسلیح خاک و کمک به رفع ضعف خاک در کشش، مورد استفاده قرار می گیرند که در حال حاضر استفاده از دسته دوم (ژئوسنتتیک) در دنیا رو به افزایش است.
دوره آموزش مدل سازی شیروانی و خاکریز مسلح در آباکوس ABAQUS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شایان قادری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی شیروانی و خاکریز مسلح در آباکوس ABAQUS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

بسیار عالی بود. حتی با مدرس ارتباط برقرار کردم و سوالالتم رو از ایشون پرسیدم. خیلی راضی بودم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی