اطلاعات دوره
آموزش تحلیل استاتیکی با سالیدورکس SOLIDWORKS
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل استاتیکی با سالیدورکس SOLIDWORKS

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا فاضلی4.3
  • زمان:1 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پیشرفت نرم افزارهای CAD, CAM, CAE در سال های اخیر باعث شده که تمامی این فرایندها، در یک نرم افزار قابل تجمیع باشند. مثلاً نرم افزار CATIA توانایی طراحی صنعتی، استخراج G-code و تحلیل نیروها را دارا می باشد. نرم افزار SOLIDWORKS با محیط گرافیکی بسیار بهتر و توانایی طراحی قوی تر در محیط سه بعدی نیز، این توانایی را دارد که تمامی فرایندهای ذکر شده در بالا را انجام دهد. در این ویدئو سعی شده با حل چند مثال کاربردی، از صفر تا صد تحلیل با نرم افزار سالیدورکس (SOLIDWORKS)، آموزش داده شود.
دوره آموزش تحلیل استاتیکی با سالیدورکس SOLIDWORKS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا فاضلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل استاتیکی با سالیدورکس SOLIDWORKS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اشکان

خیلی خیلی آموزش عالی بود با مثال های زیاد و کاربردی واقعا.

مصطفی

عالی.

میلاد

تو آگهی ها که میدیدم خیلی دنبال این بودند که طرف تحلیل استاتیکی با سالید رو بلد باشه منم تو اینترنت گشتم فقط فرادرس این آموزشو داشت که واقعا ازش راضیم. کاش استاد شیدمتال رو هم درس میدادند.

محبوبه

مرسی از آموزشی که تهیه شده بود. کلیات مطلب تحلیل استاتیکی رو متوجه شدم ولی اگر از فایلهای آماده شده در ویدئو استفاده می شد و زمان کمتری برای ساخت مدل سه بعدی صرف نمی شد بهتر بود. کسی که به دنبال تحلیل استاتیکی می گرده قطعا مدلسازی سه بعدی رو بلده و یا اگر هم بلد نباشه می تونه از ویدئوهای مرتبط استفاده کنه. ای کاش نمونه های حل شده بیشتری نمایش داده می شد و زمان ویدئوها بیشتر صرف جزئیات آنالیز می شد.

یاسین

قیمت های فرادرس خیلی خوبه من خودم تو همین کار هستم و با دیدن آموزش به موصوع واقف شدم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی