اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی ماشین های کنترل عددی CNC با نرم افزار SSCNC
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی ماشین های کنترل عددی CNC با نرم افزار SSCNC

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:14 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجید صفائیان4.9
  • زمان:11 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه استفاده از دستگاه های CNC در تولید قطعات و قالب های مختلف کاربرد وسیعی دارد و کار کردن با آن ها نیاز به تجربه چند ساله در کارگاه های مختلف دارد. گران قیمت بودن این دستگاه ها و همچنین نیاز به برنامه نویسی در آن ها، منجر به گران بودن و همچنین طولانی شدن دوره های آموزش عملی شده است و به همین جهت، استفاده از نرم افزار SSCNC باعث می‌ شود که علاوه بر حذف کردن خطرات جانی و زیان های مالی مانند آسیب های احتمالی به دستگاه، یک شرایط واقعی برای کار کردن با دستگاه CNC را در محیط کامپیوتر ایجاد کرده تا کاربر بتواند تمامی حالات مختلف را با شرایطی دقیقا مشابه با شرایط واقعی شبیه سازی کند. در نتیجه، آموزش برنامه نویسی دستگاه های CNC با استفاده از نرم افزار SSCNC می‌ تواند تجربه دقیقی را به کاربر اضافه کند، همچنین نوع دستگاه CNC در این آموزش، FANUC (فانوک) است.
دوره آموزش برنامه نویسی ماشین های کنترل عددی CNC با نرم افزار SSCNC دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجید صفائیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی ماشین های کنترل عددی CNC با نرم افزار SSCNC را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی صنایع سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی صنایع در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمیدرضا

عالی بود استاد عزیز مرسی از تایمی که گذاشتید و توضیح دادید من ده سال پیش دوره فنی و حرفه ای رفته بودم که با دیدن این مجموعه تمام مطالب مجددا یادآوری شدند. ممنون از فرادرس

امین

عالی بود واقعا با تشکر از زحمات و وقتی که گذاشتید

میلاد

خیلیییی خوب بود. شبیه سازی ماشین CNC رو کامل توضیح داده بود. چون شبیه سازی بود خیلی دسترسی راحتی هست برای مواقعی که ماشین های واقعی در دسترس نیستند برای تمرین عملی. خیلی خوشم اومد از این آموزش چون تو دوره های فنی حرفه ای حتی اجازه کار با دستگاه هارو نمیدن و این شبیه ساز واقعا کار رو راحت کرده.

فرید

این آموزش کاملا از ابتدا شروع کرده و 0 تا 100 همه چیز رو شامل میشه. برای آشنایی خیلی مناسب هست.

حسن

عالیه توضیحات خوب و بجاست ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی