اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور سالیدورکس – طراحی قالب برش در SOLIDWORKS
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سالیدورکس – طراحی قالب برش در SOLIDWORKS

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید محمد موسوی4.6
  • زمان:2 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ما دراین فرادرس قصد داریم تمام چکیده مطالب را که برای قالب های برش نیاز است، ارائه دهیم. این ارائه به صورت تصویری و با استفاده از فرمول های مهم است که به صورت کامل، اطلاعات شما را در قالب های برش تکمیل می کند. هدف از این فرادرس یادگیری اصول و قواعد اصلی و مهم و همه جزئیات فعالیت با دلیل موجه است. آموزش به گونه ای در نظر گرفته شده است که مخاطبان هیچ پیش زمینه ای ندارند و مطالب از پایه تا مباحث پیشرفته بیان شده است. این آموزش جهت افزایش اطلاعات افراد قالب ساز و دانشجویان رشته قالب سازی ارائه شده است و ما قصد داریم تمام فنون قالب های برش که بسیار مهم و گسترده اند را به صورت پروژه محور به مخاطبان فرادرس ارائه دهیم.
دوره آموزش پروژه محور سالیدورکس – طراحی قالب برش در SOLIDWORKS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمد موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سالیدورکس – طراحی قالب برش در SOLIDWORKS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

مقدماتی و خلاصه طور هست و سریع جمع میکنه.

حمیدرضا

با سلام با توجه به اینکه موضوع قالب سازی خیلی بحث تخصصی هست من توقع داشتم مدرس به جزئیات بیشتر ورود کنه ویدئو و یا تصاویر واقعی و رنگی از زوایای مختلف انواع قالب و مخصوصا قسمتی که توضیح داده میشه میتونه درک بهتری به مخاطب دوره بده، اینکه مخاطب با یه تصویر سیاه و سفید و برش مقطعی شده روبروست فهم موضوع رو سخت میکنه در نهایت پس از گذروندن دوره شما می‌توانید یه قالب طراحی کنید که فقط از نظر ظاهر شبیه قالب هست و مباحث فنی اصلا داخلش رعایت نشده

علی

سلام مباحث از پایه و به صورت مقدماتی هست و مطالب گفته شده همراه با جزئیات هست، تسلط مدرس بر روی مباحث خیلی خوبه و به صورت دقیق توضیح میدن. پیشنهادی که برای فرادرس دارم اینکه لطفا راه ارتباطی با مدرسین فراهم کنید چون واقعا نیاز هست که بتونیم رفع اشکالی کنیم.

احسان

خودم در این زمینه اطلاعات داشتم، خواستم مثالاشو ببینم کلا از آموزشای solid که از فرادرس گرفتم راضیم.

سجاد

برای سطح مبتدی خوب بود و وارد جزییات نشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی