اطلاعات دوره
آموزش دینامیک اجسام صلب در مکانیک تحلیلی ۲ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش دینامیک اجسام صلب در مکانیک تحلیلی ۲ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی احسانی4.9
  • زمان:1 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مکانیک تحلیلی، شاخه ای از دانش فیزیک است که براساس مشاهدات پژوهشگران از پدیده های جهان هستی با پیش فرض هایی بنیادی در زمینه اصول فیزیکی به بررسی این پدیده ها می پردازد. هر رویکرد فیزیکی باید از انسجام ریاضی و توجیه علمی برخوردار باشد. در مکانیک تحلیلی شاخه های معادلات دیفرانسیل، حساب برداری و جبر هندسی به فرضیه ها انسجام ریاضی می بخشند و پیش فرض های بنیادی دانش فیزیک به تفسیرهای فیزیکدان اعتبار می دهند. ما در این آموزش قصد داریم تا دینامیک اجسام صلب در مکانیک تحلیلی ۲ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش دینامیک اجسام صلب در مکانیک تحلیلی ۲ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی احسانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دینامیک اجسام صلب در مکانیک تحلیلی ۲ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی