اطلاعات دوره
آموزش پردازش سيگنال صدا و ارتعاشات سامانه های مكانيكی و زيستی در متلب
مسیر آموزشی

آموزش پردازش سيگنال صدا و ارتعاشات سامانه های مكانيكی و زيستی در متلب

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر مقداد خزایی4.5
  • زمان:10 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه پردازش سیگنال در معنای گسترده آن یکی از پر کاربردترین راهبردها جهت استخراج اطلاعات مفید از سوژه های مختلف است. کاربرد پردازش سیگنال تنها به سامانه های مکانیکی محدود نمی شود و اکنون در حوزه ی کاربردهای سامانه های زیستی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و کاربردهای فراوانی نیز دارند. این آموزش می تواند ایده های خوبی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در زمینه انتخاب موضوع پژوهش های خود و همچنین نحوه تجزیه و تحلیل داده های مربوطه را پرورش می دهد.
دوره آموزش پردازش سيگنال صدا و ارتعاشات سامانه های مكانيكی و زيستی در متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مقداد خزایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پردازش سيگنال صدا و ارتعاشات سامانه های مكانيكی و زيستی در متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میلاد

این آموزش کامل کد ها و نرم افزار رو آموزش داد و 0 تا 100 پروژه محور پیش رفت.

محمد مهدی

استادش مشخصه مسلط هستند هر چی توضیح میداد من نمودش رو در پالایشگاه میدیدم خیلی خوبه اساتیدی که برای تدریس میان خودشون تجربه کار عملی هم داشته باشن

علی

سلام اموزش تهیه کردم اموزش عالی بود اما کاش به مباحث پیش بینی سری زمانی اس وی ام و شبکه های عصبی در حد مطالب اولیه پرداخته می شد قسمت عملی به صورت خیلی کامل و شفاف توضیح داده شده بود و کاش درمورد پردازش سیگنال های صوت و جریان بیشتر صحبت می شود مدرس خیلی مشخصه که به مطلب درسی تسلط کامل دارن و ممنونیم از ایشون بابت این اموزش عالی و کافی منتظر اموزش های دیگه از اقای مقداد خزایی هستیم

وحید

با سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی. واقعا ممنونم از تدریس ساده و گویا شما خیلی خیلی برام مفید بود. امیدوارم همیشه سلامت و پیروز باشید.

عبداله وند

عالیییییییییییییییییییییییییییییییی بود. و استاد خزایی بسیار عالییییییییییی تدریس کردن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی