اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی حرکتی - چرخ دنده مخروطی در کتیا (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی حرکتی - چرخ دنده مخروطی در کتیا (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در میان نرم افزارهای طراحی برای مهندسی مکانیک، نرم افزار کتیا یکی از قدرتمندترین این نرم افزارها است که تمام نیازهای یک طراح را در هر سطحی برآورده می کند. زیرا این نرم افزار هر سه ویژگی CAD, CAM, CAE را به یک باره در خود گنجانده است و ابزارهای گوناگون برای یک طراح را در خود دارا است. طراحی به کمک فرمول نویسی و شبیه سازی حرکتی و ارگونومیک از محیط هایی هستند که یادگیری آن ها برای یک طراح از ضرورت بالایی برخوردار است.
دوره آموزش شبیه سازی حرکتی - چرخ دنده مخروطی در کتیا (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی مصلح آبادی فراهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی حرکتی - چرخ دنده مخروطی در کتیا (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی