اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی بیوانفورماتیک Bioinformatics – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی بیوانفورماتیک Bioinformatics – جامع و کاربردی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بیوانفورماتیک دانش استفاده از علوم کامپیوتر و آمار و احتمالات در شاخه زیست شناسی مولکولی است. دانش بیوانفورماتیک تلفیقی از علوم زیست شناسی و کامپیوتر است. پیشرفت های انجام شده در زیست شناسی و فناوری های جدید در ذخیره و بازیابی موجب شده این دو علم به هم گره بخورند. دانش بیوانفورماتیک، یک دانش بین رشته ای است که با استفاده از تکنیک های موجود در علوم کامپیوتر، ریاضی، ژنتیک، شیمی و فیزیک، مسائل مختلف زیست شناختی را  در سطح مولکولی حل می کند.
دوره آموزش مقدماتی بیوانفورماتیک Bioinformatics – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی بیوانفورماتیک Bioinformatics – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

خوب بود، مدرس خوب توضیح می دادند، محتوای خوبی همراه با کیفیت مناسبی داشت.

راضیه

سرفصل بندی ها خیلی کامل بود.

فاطمه

سرفصل های جامع با توضیح مدرس خوبی داشت و مرتبط با کارم بود.

حمید

سلام خدمت استاد شیرافکن. آموزش خیلی خوب تهیه شده . در مقایسه با آموزشهای بیوانفورماتیک که در سایت های دیگر دیدم، این آموزش خیلی بهتر و منسجم تر ارائه گردیده است. منتظریم که بخش تکمیلی هم ارائه شود. 

علی

سلام و احترام خدمت مجموعه فرادرس در مورد این آموزش باید بگم برای مقدماتی و مباحث اولیه خیلی خیلی خوبه و میتونه پایه و مفاهیم اولیه رو به خوبی انتقال بده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی