اطلاعات دوره
آموزش کار با پایگاه داده اس کیو ال سرور SQL Server
مسیر آموزشی

آموزش کار با پایگاه داده اس کیو ال سرور SQL Server

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید رضا هاشمیان4.6
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان SQL مخفف Structured Query Language به معنی زبان پرس و جوی ساختار یافته است. با استفاده از این زبان و دستورهای آن، شما می توانید پایگاه داده های خود را ایجاد کرده و مدیریت کنید و کاربرد دیگری که این زبان دارد، این است که شما می توانید از طریق پرس و جو های نوشته شده در نرم افزارهای پیاده سازی شده، به پایگاه داده متصل شده و اطلاعات مورد نظر خود را در پایگاه داده ذخیره کرده و یا اطلاعاتی که در پایگاه داده ذخیره کرده اید را فراخوانی و در نرم افزار مورد استفاده قرار داده و یا در اختیار کاربر قرار دهید.
دوره آموزش کار با پایگاه داده اس کیو ال سرور SQL Server دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با پایگاه داده اس کیو ال سرور SQL Server را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین

عالی بود

سید صابر

از فرادرس راضیم، با دیدن این آموزش کار منو راه افتاده.

سپهر

آموزش نسبتا خوبی بود؛ می تونست تا حدی اون نیازی که داشتم رو برآورده کنه.

Reza

ba salam, amozeshe khobi bod va besorate koli mabahes gofte shod , ostad tasalote kameli bar roye mabahes dashtan. ba tashakor

کوثر

به نظر بنده استاد هاشمیان این درسو خیلی خوب تدریس می کنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی