اطلاعات دوره
آموزش ایجاد بکاپ و پشتیبان از ویندوز با Active@ Disk Image
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد بکاپ و پشتیبان از ویندوز با Active@ Disk Image

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در جهان امروز با گستردگی نرم‌افزارهای مختلف و روش نصب متفاوت آن‌ها، شرایط پشتیبانی از این نرم‌افزارها و ویندوز نیز مطرح می‌گردد. نرم‌افزار Active@ Disk Image از کمپانی LSoft Technologies این شرایط را برای شما مهیا می‌کند تا با اطمینان و آسودگی بیشتری اطلاعات نصب شده روی ویندوز خود را حفظ کنید. ابزار‌های موجود در Active@ Disk Image، برای پشتیبان‌گیری استفاده می‌شود و عملکرد خوبی دارند.
دوره آموزش ایجاد بکاپ و پشتیبان از ویندوز با Active@ Disk Image دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا جعفری جَید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد بکاپ و پشتیبان از ویندوز با Active@ Disk Image را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

دنبال یک ابزار میگشتم برای کارم این آموزش کاملا مناسب اون نرم افزار بود و من خیلی استفاده کردم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی