اطلاعات دوره
آموزش تست نفوذ در جهان واقعی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تست نفوذ در جهان واقعی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید گودرزی3.9
  • زمان:37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آزمون نفوذپذیری یا آزمون نفوذ، روشی برای تخمین میزان امنیت یک کامپیوتر (معمولا سرور) یا یک شبکه است که با شبیه سازی حملات یک حمله کننده (هکر) صورت می‌ گیرد. در این کارگاه شما با تست نفوذ در جهان واقعی (Real World Penetration Testing) آشنا خواهید شد.
دوره آموزش تست نفوذ در جهان واقعی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید گودرزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تست نفوذ در جهان واقعی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شهرزاد

خیلی کیفیت ویدیو پایین هستش، صفحه مانیتور واضح نیست و خیلی گنگ بود.

محمد

ممنون ازسایت خوبتون.

مرتضی

فرادرس، واقعا اینقدر خوبید که حتی من حیفم میاد از تخفیف هاتون استفاده کنم! کارتون در سطح کشور مفیده.

دانشجو

با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر ویژه بابت این همه زحمت و تلاش و ایییییین همه مطالف مفیدو به روز. لازم به ذکر است بنده با آزمون نفوذپذیری یا آزمون نفوذ شما توانستم ایده پایان نامه خودم را بدون نیاز به اساتید راهنما که هیچگونه کمکی نمی کنند تا حد زیادی پیدا کنم و مابقی را نیز مطمینم از سایت شما پیدا خواهم کرد. از این بابت از شما بسیار تشکر میکنم. درخواستی که دارم ، در صورت امکان در زمینه آزمون نفوذپذیری به صورت پیشرفتهههه نیز درسهایی طراحی و ارائه گردد. مطمئنم دانشجویان و افراد زیادی در زمینه ذکر شده بسیار استقبال خواهند کرد. با تشکر دوباره از همههههه ی زحمات شما بزرگواران . و من الله توفیق.

رضا

بهترین سایت برای ویدیو های اموزشی واقعا عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی