اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور دریم ویور – طراحی سایت در Dreamweaver
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور دریم ویور – طراحی سایت در Dreamweaver

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار دریم ویور (Dreamweaver) یکی از بهترین ابزارها برای طراحی و ساخت انواع وب سایت به شمار می رود. این برنامه به دلیل داشتن رابط کاربری مناسب و سهولت در استفاده، یکی از پرطرفدارترین برنامه های طراحی سایت است. دارا بودن محیط گرافیکی و ویژوال و همچنین امکان نوشتن کدهای HTML و CSS در ساخت وب سایت، از دیگر مزیت های این برنامه محسوب می شود. به سبب رشد روزافزون استفاده از وب سایت ها، نفوذ اینترنت به زندگی روزمره افراد و همچنین پردرآمد بودن حرفه طراحی سایت، یادگیری این برنامه می تواند بسیار مفید و قابل توجه باشد. بر همین اساس و در این فرادرس، سعی بر آن است که مطالب به گونه ای آموزش داده شوند که در نهایت کاربر بتواند با تسلط مناسب بر این نرم افزار، اقدام به طراحی انواع وب سایت و همچنین پیاده سازی ایده های ذهنی خود نماید.
دوره آموزش پروژه محور دریم ویور – طراحی سایت در Dreamweaver دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور دریم ویور – طراحی سایت در Dreamweaver را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

بهنام

سلام و احترام...من این آموزش رو تهیه کردم و بسیار از کیفیت آموزش، تسلط علمی مدرس بر محتوای آموزش، و کیفیت صدا رضایت داشتم و میشه گفت یه کار بسیار خوب دیگر از فرادرس هست که به سایر دوستان پیشنهاد میکنم که تهیه کنن. در پایان از مدرس خوب دوره جناب نیک خواه و همچنین سایر عوامل سایت فرادرس بسیار سپاسگزارم

احمد

خب آموزش مقدماتی هست اگر در این مورد اطلاعی ندارید پیشنهاد میکنم این آموزش ببینید. امیدوارم آموزش پیشرفته تری هم در این زمینه ارائه بشه.

امیرحسین

ترکیبیی از آموزش دریم ویور و طراحی سایت هستش. پروژه ای که میزنن ساده است و بیشتر جهت آشنایی با دریم ویور طراحی شده است. و من از آموزش راضی بودم

م ظ

با سلام و درود بر شما. این آموزش بسیار خوب توضیح داده شده است (تشکر ویژه از مدرس این نرم‌افزار) ولی ایکاش طریقه اتصال به سرور محلی رو هم یاد می دادند تا برای اجرای فایلهای pho مشکلی نباشه.

علی صالحی مهر

سلام خیلی عالی بود لطفا هرچه سریعتر اموزش تکمیلی شو هم انتشار بدید ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی