اطلاعات دوره
آموزش وب معنایی – تحلیل و پردازش اطلاعات با انواع ماشین
مسیر آموزشی

آموزش وب معنایی – تحلیل و پردازش اطلاعات با انواع ماشین

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حامد صباغ گل4.8
  • زمان:7 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس ما مباحث وب معنایی مشتمل بر زبان های موجود و ابزار مرسوم را با مثال های مختلف مورد بررسی قرار می دهیم. این آموزش برای آن دسته از علاقه مندانی که تمایل دارند با یادگیری مفاهیم وب معنایی به استقبال نسل بعدی وب بروند، مناسب است. یکی از مفاهیم اساسی وب معنایی، هستی شناسی یا آنتولوژی (Ontology) است که در این آموزش بعد از آشنایی با مفهوم وب معنایی، مفهوم هستی شناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس به ایجاد آنتولوژی در زبان های مختلف وب معنایی با مثال های متنوع پرداخته می شود. مباحثی که در این فرادرس به آن ها پرداخته می شود، شامل: آشنایی با مفهوم وب معنایی، آشنایی با آنتولوژی که پایه و اساس وب معنایی محسوب می شود، آموزش زبان های وب معنایی، شامل: XML, RDF, RDFS, OWL, OWL 2 و در نهایت یکی از مهم ترین نرم افزارهای وب معنایی یعنی Protégé است که یک پروژه عملی آنتولوژی را در آن ایجاد کرده و با ویژگی های آن آشنا می شویم.
دوره آموزش وب معنایی – تحلیل و پردازش اطلاعات با انواع ماشین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد صباغ گل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش وب معنایی – تحلیل و پردازش اطلاعات با انواع ماشین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

خیلی آموزش خوب مفیدی بود و بهم خیلی کمک کرد.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی