اطلاعات دوره
آموزش دسترسی از راه دور به ماشین های مجازی با VMware Workstation (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش دسترسی از راه دور به ماشین های مجازی با VMware Workstation (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه توانایی طراحی، نصب، نگهداری و پشتیبانی از سیستم ها و دیتاسنترها بصورت مجازی از وظایف و مهارت های اولیه هر مدیرIT محسوب می شود. با استفاده از تکنولوژی مجازی سازی شیوه های قدیمی مدیریت سخت افزاری، نرم افزارها و سرورها دچار دگرگونی شده اند. برای دستیابی به اهداف مجازی سازی، فراگیری نرم افزارهای مجازی سازی از ملزومات این آموزش است. در راستای دستیابی به این اهداف آموزشی، نرم افزار مجازی سازی VMware Workstation ارائه می شود.
دوره آموزش دسترسی از راه دور به ماشین های مجازی با VMware Workstation (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سودابه آقابراری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دسترسی از راه دور به ماشین های مجازی با VMware Workstation (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی