اطلاعات دوره
آموزش طراحی قالب استاتیک برای سایت
مسیر آموزشی

آموزش طراحی قالب استاتیک برای سایت

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پویا ریحانی4.7
  • زمان:2 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحی قالب استاتیک اولین قدم برای ورود به بازار کار طراحی قالب و طراحی سایت است، زمانی که با نحوه طراحی یک قالب از ابتدا تا انتها آشنا شوید، روش های لایه بندی و همچنین تگ های HTML و CSS را بهتر درک می کنید و می توانید قالب برای انواع سایت های مختلف دانلودی، گرافیکی، شخصی و … طراحی کنید.
دوره آموزش طراحی قالب استاتیک برای سایت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پویا ریحانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی قالب استاتیک برای سایت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهنام

سلام و سپاس بابت تهیه ی این دوره ی بسیار خوب و کاربردی! مدرس دوره بسیار بر محتوا مسلط هستن و بیشترین محتوا رو در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه میکنن که این ویژگی معمولا از ویژگی های پایه ای دوره های فرادرس هست. دوره بسیار کاربردی هست و به دوستان پیشنهاد میکنم تهیه کنن. در پایان از مدرس خوب دوره و تیم فرادرس سپاسگزارم

علیرضا آتشی

ممنون با تشکر عالی بود من خیلی از مفاهیم رو درک کردم کاربردش رو و همچنین خیلی از ابهاماتم برطرف شد در کل عالی بود ممنوننننننننننننننن از فرادرس و مدرس عالی خیلی ممنون :)

shahramaryaee

very good

رضا

ممنون از سایت فرادرس

رضا

یکی از بهترین آموزش هایی است که دیدم ممنون از سایت فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی