اطلاعات دوره
آموزش الگوریتم موازی و پردازش موازی
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم موازی و پردازش موازی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:منوچهر بابایی4.5
  • زمان:13 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس پایه ریزی درس الگوریتم موازی و حل مسائل گوناگون در این حوزه است. در این آموزش ما الگوریتم های مهم و اساسی مانند: جستجو، مرتب سازی و … را بر روی ساختارهای مختلف پردازنده ها مورد بررسی قرار می دهیم. ابتدا اصول تحلیل الگوریتم ها را مرور خواهیم کرد، سپس به بحث پردازش موازی و نقش آن در کاهش زمان اجرا می پردازیم. کامپیوترهای مختلف را از نظر پذیرش داده ها و الگوریتم و همچنین نوع حافظه داده ها و الگوریتم های ادغام، جستجو و مرتب سازی را مورد بررسی قرار می دهیم و در انتها چندین مساله مهم را به شکل موازی مورد بررسی قرار می دهیم.
دوره آموزش الگوریتم موازی و پردازش موازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط منوچهر بابایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم موازی و پردازش موازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اروین

آموزش بد نبود شاید با نیازها من منطبق نبود برای من کاربردی نبود ولی در کل خوب و به در بخور بود

مرتضی

آموزش عالی بود و حرف نداشت. نحوه تدریس ایشون عالیه اگر خیلی کوتاه در حد بیست دقیقه زبان ها رو توضیح می دادند، خیلی بهتر می شد.

محسن

دوره بسیار مفیدی بود . ممنونم از جناب مهندس بابایی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی