اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روش تقسیم و حل در طراحی الگوریتم – مرور و تست کنکور کارشناسی ارشد
مسیر آموزشی

آموزش روش تقسیم و حل در طراحی الگوریتم – مرور و تست کنکور کارشناسی ارشد

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از روش های پرکاربرد و محبوب برای طراحی الگوریتم ها روش تقسیم و حل یا تقسیم و غلبه (Divide and Conquer) می باشد. در این فرادرس یک مرور اجمالی به روش تقسیم و حل در طراحی الگوریتم شده و سپس تست های کنکور دولتی حل شده است. علاوه بر حل تشریحی، نکات کنکوری برای حل سریع تر بیان شده است، نکاتی که در اکثر منابع کنکور نمی توان آن ها را پیدا کرد و حاصل بیش از 15 سال تدریس کنکوری است.  
دوره آموزش روش تقسیم و حل در طراحی الگوریتم – مرور و تست کنکور کارشناسی ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش تقسیم و حل در طراحی الگوریتم – مرور و تست کنکور کارشناسی ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرشید شیرافکن

سلام- اگر آموزش طراحی الگوریتم که 15 ساعت است را تهیه کرده اید، دیگر نیازی به آموزش روش تقسیم و حل و یا آموزش رابطه های بازگشتی ندارید. فرشید شیرافکن مدرس آموزش طراگوریتم.

سحر

سلام. استاد من تقریبا تمام فیلم های اموزشی شما رو دیدم. واقعا شیوه تدریستون عالیه. یادگیری پایگاه داده و سیستم عامل رو مدیون شما هستم. خواهشی ازتون دارم بقیه فصل های درس طراحی الگوریتم و حل تست هاش رو هم لطفا توسط خودتون اماده و در سایت قرار بدید. با تشکر فراوان

احسان

با تشکر فراوان از استاد شیر افکن جهت تدوین و تدریس عالی دوره های ارایه شده توسط ایشان. از فرادرس عزیز و استاد شیر افکن گرامی خواهشمندیم دوره های زیر را منتشر کنند که هم اکنون طرفداران و خواهان زیادی دارد و خواهد داشت: ساختمان داده پیشرفته تحلیل و طراحی الگوریتم ها (هم آموزش و هم تست به صورت کامل)

marivan

این آموزش تکمیل کننده آموزش طراحی الگوریتم می باشد که استاد گرامی مثل همیشه از شیوه خاص خودش استفاده کرده و یکی از بهترین منابع برای یادگیری آسان و سریع همین آموزش های استاد شیرافکن می باشد که واقعا زحمات زیادی کشیده و این بحث جزء سرفصل های اصلی واسه کنکور ارشد چندین گرایش می باشد که خیلی مهم و هر سال ازش تست آمده و با این اموزش باید گفت راحت میت وان این بحث رو یاد گرفت که من به آموزش های استاد گرامی تکیه کردم و امیدوارم دیگران هم ازش استفاده کنند. از فرادرس واسه این آموزش ها کمال تشکر و دارم...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی