اطلاعات دوره
طراحی آزمایش به روش تاگوچی و سطح پاسخ
مسیر آموزشی

طراحی آزمایش به روش تاگوچی و سطح پاسخ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهسا طاهری0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از برگزاری دوره آموزش طراحی روش‌­های آزمایش تاگوچی چیست؟ روش تاگوچی روشی ساده برای بهینه‌­سازی یک فرایند مهندسی محسوب می‌­شود که نسبت به سایر روش‌­های بهینه‌­سازی فرایند دارای ویژگی­‌های منحصربه‌فردی است. ویژگی­‌های مثل ساده‌­تر کردن روش­‌ها و محل ارزیابی روش‌­ها حین تولید محصول در فرایند از جمله ویژگی‌­های خاص این روش به‌حساب می­‌آیند. هدف از برگزاری این دوره آموزش روش‌­های آزمایش تاگوچی و بررسی همه ویژگی­‌های این روش و چگونگی استفاده از این روش و راه­کارهای مختلف در استفاده از این روش بوده است. این دوره به شما کمک می‌­کند ضمن آشنایی با همه ویژگی‌های روش تاگوچی بتوانید با سایر روش‌­های بهینه‌­سازی یک فرایند مهندسی آشنایی پیدا کنید. در این دوره با مباحثی همچون: امکان بررسی میزان اثرگذاری پارامترها، تعیین سطوح بهینه از سطوح انتخابی، روش سطح پاسخ یا RSM، آشنایی با نرم­‌افزار Minitab و نکات روش تاگوچی و نحوه انتخاب آرایه و چیدمان آن آشنا می­‌شوید. دوره آموزش طراحی روش‌­های آزمایش تاگوچی برای چه کسانی مناسب است؟ در این دوره موضوع روش‌­های آزمایش تاگوچی به‌ طور کامل و باتکیه‌بر همه مباحث مربوط‌ به این روش ارائه می‌­شود. به‌این‌‌ترتیب می­‌توان گفت برای استفاده از این دوره آموزشی به هیچ پیش‌­نیاز به‌­خصوصی احتیاج نخواهید داشت؛ اما آشنایی کلی با فرایند­های مهندسی و روش‌­های بهینه‌­سازی در درک بهتر موضوعات مطرح شده در دوره کمک زیادی به شما خواهد کرد. این دوره برای همه علاقه­‌مندان به بهینه­‌سازی فرایندهای مهندسی، دانشجویان و فارغ­‌التحصیلان رشته­‌های مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی، مهندسی عمران و سایر علاقه­‌مندان به این موضوع طراحی شده است و برای همه گروه‌­های مطرح شده مفید و کاربردی خواهد بود. منابع، یا هر نوع الزاماتی که دوره بر اساس آن‌ها تدریس می‌شود چیست؟ این دوره بر اساس منابع معتبر بین‌­المللی این مبحث و بر اساس جزوه استاد، دوره طراحی و تولید شده است. الزام اصلی در برگزاری این دوره اهمیت موضوع و آشنایی مخاطبان با روش‌­های مطرح شده در این دوره بوده است.   بیشتر بدانید
دوره طراحی آزمایش به روش تاگوچی و سطح پاسخ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهسا طاهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طراحی آزمایش به روش تاگوچی و سطح پاسخ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی