اطلاعات دوره
آموزش MCSA ویندوز 11
مسیر آموزشی

آموزش MCSA ویندوز 11

327,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 327,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شلاهی4.7
  • زمان:14 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش MCSA ویندوز ۱۱ چیست؟ برای ورود به دنیای مدیریت شبکه­‌های مایکروسافت اولین گام یادگیری مدیریت ویندوز سمت کاربر در شبکه خواهد بود. تسلط بر مدیریت شبکه­‌های مایکروسافت به شما کمک خواهد کرد تا ضمن آشنایی با بسیاری از قابلیت­‌های ویندوز و مفاهیم اساسی شبکه به صورت عمیق­‌تر و کاربردی‌­تر منطق عملکرد مدیریت شبکه را نیز درک کنید. دوره آموزش MCSA ویندوز ۱۱ به شما کمک می­‌کند به طور اصولی و حرفه‌­ای، مراحل تبدیل شدن به یک ادمین حرفه‌­ای سیستم‌­ عامل‌­های سمت کاربر مایکروسافت را طی کنید و بر همه نیازمندی‌­های این جایگاه مسلط شوید. این دوره به شما کمک می‌­کند مباحث مرتبط با شبکه سمت کاربر را به شکل کامل و اصولی درک کنید و آمادگی لازم جهت ورود به دنیای بزرگ شبکه‌های مایکروسافت را به‌­دست آورید.   هدف از برگزاری دوره آموزش MCSA ویندوز ۱۱ چیست؟ هدف کلی در تمام مراحل برگزاری دوره MCSA ویندوز ۱۱  آموزش تمام نیازمندی‌­های یک ادمین سیستم عامل‌­های سمت کاربر مایکروسافت به شرکت‌­کنندگان دوره و رساندن همه مخاطبان دوره به تسلط کافی برای رسیدن به موقعیت یک ادمین حرفه‌­ای سیستم ­عامل بوده است.   دوره آموزش MCSA ویندوز ۱۱ برای چه کسانی مناسب است؟ مباحث در نظر گرفته شده برای این دوره به صورتی انتخاب شده است که بیشترین گروه‌­های ممکن بتوانند در این دوره شرکت کنند و از آموزش­‌های ارائه شده بهره‌­مند شوند. به طور کلی می­‌توان گفت این دوره برای گروه‌­هایی مثل علاقه­‌مندان ورود به دنیای شبکه، دانشجویان و فارغ­‌التحصیلان رشته‌­های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر، پشتیبان‌­های سخت­‌افزاری سیستم­‌ها و ... مفید خواهد بود.
دوره آموزش MCSA ویندوز 11 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شلاهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 327,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش MCSA ویندوز 11 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پیمان

با سلام، دوره خیلی مفیدی بود، استاد دوره مهندس شلاهی خیلی بیان و تدریس عالی دارن. به نظرم بهترین مرجع فارسی آموزش ویندوز 11 همین دوره هست. امیدوارم مکتب خونه دوره های بیشتری در حوزه شبکه، امنیت و لینوکس اضافه کنه، چون به نظرم در این حوزه ها و به خصوص در امنیت به شدت کمبود آموزش با کیفیت به زبان فارسی کاملا حس میشه. با تشکر

امیرحسین

دوره بسیار خوبی بود استاد دانش بالا و فن بیان بسیار خوبی در ارائه مطالب دارند و مفاهیم رو با جزئیات و کامل منتقل می کنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی