اطلاعات دوره
آموزش گوگل ادز (Google ads)
مسیر آموزشی

آموزش گوگل ادز (Google ads)

114,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 114,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ویدیوهای زبان اصلی دوره به صورت رایگان هستند اما برای دسترسی به زیرنویس فارسی ویدیوها می توانید محتوای دوره را خریداری کنید   کاربرد گوگل ادز (Google Ads) چیست؟ با گسترش اینترنت و فناوری‌های جدید، امروزه کسب‌وکارها با روش‌های مدرن‌تر فعالیت می‌کنند. روزانه چند میلیارد جست‌وجو از طریق گوگل انجام می‌شود. با استفاده از گوگل ادز هر تبلیغ به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که به محصولات و یا خدمات آن تبلیغ علاقه‌مند هستند؛ بنابراین گوگل ادز بدون شک از پر‌بازده‌ترین روش‌های تبلیغات اینترنتی به‌حساب می‌آید. با استفاده از این روش تبلیغات کلیکی، وب‌سایت شما می‌تواند در صدر نتایج موتورهای جست‌وجو نمایش داده شود. این روند برخلاف خدمات سئو، نیازی به گذشت پروسه زمانی ندارد و بلافاصله بعد از تأیید کمپین توسط گوگل قابل‌دسترس خواهد بود. از ویژگی‌های‌ مهم تبلیغ در گوگل می‌توان به قابلیت ردیابی و اندازه‌گیری آن اشاره کرد. گوگل ادز یک ابزار قوی و پرطرفدار برای ایجاد تبلیغ کلیکی پربازده است که در صورت همگام‌سازی با ابزار آماری گوگل آنالیتیکس این امکان را به شما می‌دهد تا میزان conversionهای کمپین خود را بر اساس هدف‌هایی که در گوگل آنالیتیکس تعریف کرده‌اید بسنجید. هدف از آموزش این دوره چیست؟ در دوره آموزش گوگل ادوردز یاد خواهید گرفت که با استفاده از Google Ads تبلیغات مؤثری برای رشد کسب‌وکار و حرفه خود ایجاد کنید و گام‌به‌گام خواهید آموخت که چگونه تبلیغی بسازید که مردم روی آن کلیک کنند. در این دوره در مورد «آنچه مردم را وادار به کلیک کردن» می‌کند، صحبت خواهد شد. به‌طورکلی در این دوره مهارت‌های زیر را خواهید آموخت: هدایت مداوم ترافیک به وب‌سایت یا صفحه ورود (Landing page) خود. تعیین کردن ارزش کمپین‌های تبلیغاتی با استفاده از نرخ تبدیل (Conversion Tracking). ایجاد کردن کمپین‌های تبلیغاتی گوگل (Google Ads Campaigns) و بهینه کردن آن‌ها برای نتایج بهتر. بازگرداندن بازدیدکنندگان قبلی به وب‌سایت برای فروش بیشتر. تبلیغ مؤثر محصولات و خدمات برای مخاطبان هدف. کمتر کردن هزینه تبلیغات باهدف قراردادن مخاطبان مناسب. به‌دست‌آوردن حاشیه سود بیشتر باهدف قراردادن عبارات جست‌وجوی مناسب. این دوره مناسب چه کسانی است؟ اگر هدف شما این باشد که وب‌سایتتان ترافیک بیشتری داشته باشد، سرنخ‌های بیشتری برای کسب‌وکار به دست آورید، یا فروش بیشتری داشته باشید، این دوره برای شما مناسب است. به‌طورکلی این دوره مناسب افراد زیر است: کسانی که می‌خواهند به یک فریلنسر برتر تبدیل شوند. صاحبان وب‌سایت‌هایی که می‌خواهند ترافیک وب‌سایت خود، نرخ‌های تبدیل و فروش را افزایش دهند. صاحبان مشاغلی که می‌خواهند از تبلیغات گوگل برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنند. هرکسی که می‌خواهد به روند تبلیغات گوگل تسلط پیدا کند. هرکسی که کسب‌وکار جدیدی شروع کرده و می‌خواهد به طور مؤثر تبلیغ کند. هرکسی که می‌خواهد با استفاده از تبلیغات گوگل یک برند و یا یک پایگاه طرف‌داران بسازد. بیشتر بدانید
دوره آموزش گوگل ادز (Google ads) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Jesper Sohlin، Robin Nordin مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 114,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گوگل ادز (Google ads) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی اکبر

دوره بسیار کاملی است. در ابتدای دوره فکر میکردم مگر گوگل ادز چقدر نکته دارد که بیش از صد جلسه نیاز داشته باشد؟ ولی از همان اواسط متوجه شدم که مدرس حتی ممکن بود بیش از این تعداد جلسه نیز تدریس کند و باز هم نکته برای آموختن داشته باشد. تنها اشکال این دوره این است که در بعضی قسمتها ترجمه ضعیف یا حتی کاملا اشتباه است. ولی خوشبختانه صحبت انگلیسی مدرس به خوبی قابل فهم است.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی