اطلاعات دوره
آموزش AutoCad
مسیر آموزشی

آموزش AutoCad

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر3.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:نامشخص4.2
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار AutoCAD یکی از مهمترین و پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی های دو و سه بعدی و همچنین ترسیم فنی است. در واقع، وجود عبارت CAD در نام این نرم افزار مخففی است از عبارت Computer Aided Design به معنی طراحی به کمک نرم افزار. البته در منابع مختلف دیگر CAD را بعنوان کلمه اختصاری عبارتComputer Aided Drafting و به معنای ترسیم فنی به کمک نرم افزار نیز معرفی کرده اند. در واقع ویژگی Drafting که معادل اصطلاح Technical Drawing است به کاربران امکان می دهد تا با کمک نرم افزار بتوانند به ترسیم نقشه های فنی بپردازند. البته نرم افزار اتوکد بگونه ای قدرتمند و حرفه ای طراحی شده است که هر دو معنی Design و Drafting را در قالب ساختاری پیچیده وقدرتمند بطور کامل معنا می کند. در این مکان فیلم های آموزشی این درس در دو زبان فارسی و انگلیسی به اشتراک گذاشته میشود
دوره آموزش AutoCad دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط نامشخص مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش AutoCad را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

افتضاح تر از اين اموزش چيزي نبود بذاريد. صدا بد با ويندوز ايكس پي اموزش گذاشتيد اونم اصلا اتوكد نيست معلوم نيست چي درس ميده امتياز منفي اگر ميذاشتيد نفر اول ميشد

کاربر مکتب‌خونه

صفحه اصلا واضح نیست این چه جور آموزشی !؟ یه ستاره هم زیادیه.

کاربر مکتب‌خونه

خوب نیست

مجید

متاسفم

بهراد

خیلی خوبه منتها یه مقدار کاملتر و جامع تر باشه بهتر میشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی