اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان پایش سلامت سازه‌های ریلی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان پایش سلامت سازه‌های ریلی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف این دوره، آشنایی مخاطبان با سامانه پایش سلامت سازه‌های ریلی، جهت نوآفرینی و ایده‌پردازی در این حوزه است. سامانه‌های پایش سلامت سازه‌ها در نگهداشت پیش‌بینانه زیرساخت‌ها کاربرد دارد. در این سامانه‌ها، با استفاده از حسگرهایی با قابلیت جمع‌آوری اطلاعات سازه‌ای و محیطی از زیربناها (مخصوصاً پل)، سامانه پشتیبان تصمیم مدیریت نگهداشت زیربنا توسعه داده می‌شود، این سامانه شامل چهار مدول طراحی، اندازه‌گیری و برداشت، انتقال و مدیریت داده است. در مدول طراحی، با انتخاب اهداف مورد‌نظر از اجرای سامانه، شاخص‌های حساس به عیب نیز تعیین می‌گردند. انتخاب اهداف با‌توجه‌‌به بررسی سناریوهای آسیب محتمل انجام می‌شود و در مدول اندازه‌گیری و برداشت، باتوجه‌به نوع، حساسیت، موقعیت و چیدمان تعیین‌شده در مدول طراحی، حسگرهای موردنیاز نصب و بهره برداری می‌گردد و در مدول انتقال، تمامی اطلاعات جمع آوری شده در محل سازه، به سرور مرکزی انتقال داده می‌شود و در مدول مدیریت داده، بعد از پردازش و تحلیل اطلاعات و تفکیک عوامل محیطی، بهره‌برداری و سازه‌ای از عیب و مقایسه شاخص حساس به عیب با الگوهای آسیب، وضعیت زیربنا گزارش می‌گردد همچنین در این درس تجربه توسعه سامانه پایش سلامت سازه ارائه می‌شود.   این دوره آموزشی مناسب چه کسانی است؟ دوره پایش سلامت سازه‌های ریلی مناسب دانشجویان رشته مهندسی راه‌آهن است که می‌تواند کمک شایانی به آن‌ها در مهارت‌های علمی و بازار کار کند.   منابع استفاده شده در این دوره چه می‌باشد؟ منابع استفاده شده در این دوره جزوه اساتید است که توسط آن‌ها گرداوری شده‌است.   دوره پایش سلامت سازه‌های ریلی در کدام دانشگاه تدریش شده است؟ این دوره طی 23 جلسه و در دانشکده راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ضبط و توسط مکتب‌خونه منتشر شده‌است.   ***این دوره درحال تکمیل است***
دوره آموزش رایگان پایش سلامت سازه‌های ریلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شروان عطايي، مسعود دهمرده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان پایش سلامت سازه‌های ریلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی