اطلاعات دوره
دوره علمی ساخت طرز فکر موفق
مسیر آموزشی

دوره علمی ساخت طرز فکر موفق

88,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 88,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طرز فکر تاثیر زیادی بر موفقیت یا شکست ما دارد، در دوره آموزش تفکر اتمی به صورت علمی به بررسی طرز فکر که جزو جدیدترین موضوعات علمی روانشناسی موفقیت است میپردازیم دوره تفکر اتمی که پایه و اساس آن طرز فکر است یک مبحث کاملا علمی است که توسط خانم کارول دوک تحقیق و اثبات شده است. این دوره صرفا یک آموزش انگیزشی نیست بلکه بر اساس علم است. طرز فکر موضوعی است که خانم کارول دوک سالها در مورد آن تحقیق و آزمایش انجام داد و پس از کلی آزمایش این موضوع را به جهان روانشناسی معرفی کرد. پس تمام مواردی که در این دوره گفته می شود عملی بودن و درست بودن آن از نظر علمی ثابت شده است. همچنین تحقیق های که در هر فصل در این دوره انجام می دهیم تحقیقات اثبات شده هستند که علاوه بر علمی بودن حال شما را نیز خوب می کند. تحقیقاتی که انجام شده برای این بوده است که متوجه بشوند با چه کار و راهی موفقیت، رشد، پیشرفت، حال خوب و... به وجود می آید.
دوره دوره علمی ساخت طرز فکر موفق دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حامد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 88,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره علمی ساخت طرز فکر موفق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Farzad

دوره خیلی خوبی است تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی