اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
درمان بیماری و درد با ذهن - دکتر جو دیسپنزا - دوبله فارسی
مسیر آموزشی

درمان بیماری و درد با ذهن - دکتر جو دیسپنزا - دوبله فارسی

117,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 117,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دکتر جو دیسپنزا در این ویدیو روش درمان درد و بیماری با ذهن را به شما می آموزد تا ذهن و بدنتان را پالایش کنید و بیماری ها را درمان کنید و دردها را از بین ببرید. دانلود سمینار بدنتان را با ذهنتان درمان کنید جو دیسپنزا برای اولین بار به صورت دوبله فارسی برای شما دوست داران این استاد عرضه گردیده است. زمانی که شما انرژی های مربوط به گذشته تان را آزاد می کنید و آغوش تان را به روی آینده ای جدید باز می کنید، شما می توانید به همان شخصی که در اعماق وجودتان می خواهید تبدیل شوید. هزاران نفر در سراسر دنیا این اصول را بکار برده اند و نتایجی باور نکردنی و مسحور کننده را برای خودشان رقم زده اند.
دوره درمان بیماری و درد با ذهن - دکتر جو دیسپنزا - دوبله فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 117,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره درمان بیماری و درد با ذهن - دکتر جو دیسپنزا - دوبله فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

raad

با تشکر

شبنم محمدزاده

ترجمه خوب

سعید محمدپور

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی