اطلاعات دوره
آموزش رایگان چربی سوزی در خانه - چالش لاغری در 30 روز
مسیر آموزشی

آموزش رایگان چربی سوزی در خانه - چالش لاغری در 30 روز

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش چربی سوزی در خانه که بصورت رایگان می باشد قصد داریم در مدت 30 روز با هم یک برنامه ورزشی را برای چربی سوزی انجام دهیم. با چالش لاغری در 30 روز از مسعود پورتیموری در خدمت شما هستیم. در دوره چالش لاغری نهایت چربی سوزی می خواهیم یک برنامه ورزشی را با هم انجام دهیم که سیستم تمرینی در این دوره بصورت تمرین پرشدت تناوبی است و با افزایش ضربان قلب تا 80 درصد حداکثر و بکارگیری طیف وسیعی از عضلات سعی می کند تا بدن شما را وادار به چربی سوزی کند. برای اینکه به اوج چربی سوزی در بدنتان نزدیک شوید باید به اوج عملکرد ورزشی برسید، این دوره آموزشی برای عزیزانی که وزن بالایی دارند و آمادگی بدنی خوبی ندارند مناسب نیست و ممکن است با این تمرین به خود آسیب بزنند. این چالش در سه تمرین طراحی شده که هر تمرین در یک ویدیو قرار دارد و باید آن را ده روز پشت سر هم انجام دهید.
دوره آموزش رایگان چربی سوزی در خانه - چالش لاغری در 30 روز دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مسعود پورتیموری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان چربی سوزی در خانه - چالش لاغری در 30 روز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

m

واقعا عالی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی