اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار طراحی تمرین فوتسال تاکتیکال پد - ویژه مربیان فوتسال
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار طراحی تمرین فوتسال تاکتیکال پد - ویژه مربیان فوتسال

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش طراحی تمرین، تاکتیک و انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی در فوتسال ویژه مربیان فوتسال با نرم‌افزار تاکتیکال پد (Tacticalpad) آموزش داده می شود. نرم افزار تاکتیکال پد یکی از نرم افزارهای قدرتمند طراحی تمرین و انیمیشن ساز رشته های ورزشی است که مربیان میتوانند با چند دقیقه وقت گذاشتن فایلهای دو بعدی و سه بعدی خود را بسیار ساده و بدون دانش گرافیک ، طراحی کنند .این نرم افزار دارای ابزارهایی برای ساخت تمرینات ، آرایشها و سیستمهای بازی می باشد .ساخت و پرینت گرفتن دیاگرامهای تمرینی ، از سایر امکانات این نرم افزار ساده و جالب است که نقطه تمایز این نرم افزار را با نرم افزارهای گران قیمت و سخت می رساند . نرم افزار در نسخه های فوتبال، فوتسال، هندبال و بسکتبال و برای کامپیوتر و اندروید ساخته شده است.
دوره آموزش نرم افزار طراحی تمرین فوتسال تاکتیکال پد - ویژه مربیان فوتسال دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابراهیم بنفشه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار طراحی تمرین فوتسال تاکتیکال پد - ویژه مربیان فوتسال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی