اطلاعات دوره
پکیج آموزش شنا پیشرفته(بهبود و اصلاح تکنیک)
مسیر آموزشی

پکیج آموزش شنا پیشرفته(بهبود و اصلاح تکنیک)

144,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 144,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پکیج آموزش شنا مناسب کسانی است که کمی با آب آشنا هستند و غرق نمی شوند تا در این دوره از پایه روی تکنیک شما کار شود و مهارت شما در 4 شنا چشم گیر شود. در این مجموعه آموزشی با آموزش این ورزش مفرح آبی آشنا می شوید . این مجموعه به صورت گام به گام بوده تا افراد مبتدی هم به مانند یک شناگر حرفه ای بتوانند از این مجموعه استفاده بکننددر این مجمموعه بیش از 3 ساعت ویدئو آموزشی قرار داده شده است تا به تمامی سرفصل ها و جزئیات این ورزش به صورت کامل پرداخته شود . تمامی ویدئو های موجود در پکیج به صورت فارسی شده و دوبله شده می باشد که استفاده این را برای کاربران آسان می کند .در مجموعه آموزش جامع شنا چهار شنای اصلی را یاد می گیریم:   1. شنای کرال جلو   2. شنای کرال پشت   3. شنای پروانه   4. شنای قورباغهتوضیح در خصوص فصل چهار: در فصل چهارم این دوره، آموزش شنای قورباغه به انگلیسی: Breaststroke واژه شنای قورباغه به اشتباه و تحت الفظی کرال سینه ترجمه شده است ولی محتوای آموزش هیچ مشکلی از لحاظ ترجمه و دوبله ندارد.
دوره پکیج آموزش شنا پیشرفته(بهبود و اصلاح تکنیک) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 144,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش شنا پیشرفته(بهبود و اصلاح تکنیک) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Matrix Mmm

دوبله عالی و خوب بود ممنون

عباس نوری

مفید و کاربردی

feyzi بی ناmohammad hossin

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی