اطلاعات دوره
آموزش ویدیویی روش مصرف مکمل کراتین مونو هیدرات
مسیر آموزشی

آموزش ویدیویی روش مصرف مکمل کراتین مونو هیدرات

19,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 19,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی، به طور خلاصه و کاربردی هر آنچه در رابطه با مکمل ورزشی کراتین مونوهیدرات و روش مصرف آن لازم است بدانید را توضیح خواهیم داد. مکمل کراتین را با خیال راحت مصرف کنید و از قدرت خود حین ورزش لذت ببرید!در این دوره آموزشی، مباحثی چون ساختار شیمیایی و منابع کراتین، نقش کراتین در بدن، اثرات مشهود کراتین بر بدن، ورزش‌هایی که نیاز به مصرف کراتین دارند، اثرات منفی کراتین، افرادی که نباید این مکمل را مصرف کنند، مراحل و روش استاندارد مصرف کراتین بحث خواهد شد.
دوره آموزش ویدیویی روش مصرف مکمل کراتین مونو هیدرات دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید حمیدرضا ناجی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدیویی روش مصرف مکمل کراتین مونو هیدرات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

y

خیلی کوتاه و کلی بود به نظر من مناسب نبود تقریبا تمام اطلاعات به صورت رایگان قابل استفاده در یو تویوب هست چیز جدیدی نگفت

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی