اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
حرکات پیش نیاز پیلاتس - حرکات گرم کردن ستون فقرات
مسیر آموزشی

حرکات پیش نیاز پیلاتس - حرکات گرم کردن ستون فقرات

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مطابق این ویدیو، دو حرکت پیش نیاز برای پیلاتس را انجام دهید که به بهبود وضعیت ستون فقرات کمک می کند و برای گرم کردن در خانه پیش از پیلاتس مناسب است. پیلاتس ورزشی است که در آن تمام اندام های بدن کار می کنند و هیچ اندامی استراحت نمی کند. در پیلاتس تمرکز بر روی استفاده همزمان از ذهن و جسم است. در ویدیو بالا دو حرکت از حرکات پیلاتس را که برای بهبود وضعیت ستون فقرات مناسب است را مشاهده می کنید. بهتر است قبل از شروع حرکات پایه پیلاتس این حرکات پیش نیاز را به عنوان گرم کردن انجام دهید. توضیح حرکت اول:خم شدن جانبی ستون فقرات: (spinal lateral flexion) همان طور که در فیلم مشخص است در وضعیت نشسته به صورت صاف و عمود بر زمین قرار گیرید و یکی از دستان را در امتداد شانه بالا قرار دهید و به سمت پهلوی مخالف بروید و کشیدگی را در پهلوی دیگر احساس کنید و ادامه حرکت از سمت دیگر  این حرکت را در ۱۰ تکرار انجام دهید.
دوره حرکات پیش نیاز پیلاتس - حرکات گرم کردن ستون فقرات دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پیوجیم رومی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره حرکات پیش نیاز پیلاتس - حرکات گرم کردن ستون فقرات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی