اطلاعات دوره
آموزش بار سرد و بارتندینگ
مسیر آموزشی

آموزش بار سرد و بارتندینگ

300,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 300,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش بار سرد و بارتندینگ قصد داریم بصورت حرفه ای و در سطح مقدماتی و اصولی به آموزش بار سرد و آموزش مهارت های یک بارتندر حرفه ای بپردازیم. با دوره آموزش بار سرد و بارتندینگ در خدمت شما هستیم. در این دوره قصد داریم در سطح مقدماتی و بصورت کاملا عملی به ارائه آموزش بارتندینگ و میکسولوژی طعم ها بپردازیم و از پایه تمام مهارت هایی که یک بارتندر برای شروع کار حرفه ای نیاز دارد را بیان کنیم. در این دوره سعی کرده ایم که آموزش ها بصورت کاملا حرفه ای باشد و با تهیه ویدیو ها در فضای کافیشاپ در انتها شما را به یک بارتندر تبدیل کنیم. آنچه در دوره آموزش بار سرد و بارتندینگ | مهارت های یک بارتندر حرفه ای خواهید آموخت:
دوره آموزش بار سرد و بارتندینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط آکادمی قهوه پاپی کافی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 300,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بار سرد و بارتندینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین معتمدی نسب

با تشکر

محمد نیکخواه

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی