اطلاعات دوره
آموزش ساخت انگشتر سیمی دست ساز
مسیر آموزشی

آموزش ساخت انگشتر سیمی دست ساز

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو آموزش ساخت انگشتر سیمی قصد داریم بصورت کوتاه نحوه ساخت انگشتر سیمی (من و تو) دست ساز را با استفاده از مفتول و مهره آموزش دهیم. در این آموزش یاد میگیرید چطور به راحتی با یک مفتول و دو مهره یا سنگ یک انگشتر زیبا بسازید. در حقیقت روش ساخت انگشتر دست ساز، که به نام من و تو شناخته می شود را خواهید آموخت. برای ساخت این انگشتر سیمی (مفتولی) به این موارد احتیاج دارید: • مفتول (اگر از جنس استیل استفاده می کنید حداقل از سایز 0.8 میلیتر و اگر برنج یا مس را انتخاب می کنید حداقل از سایز 1 میلیمتر استفاده کنید).• مهره یا مروارید (برای این مدل باید سوراخ دار باشند و سایز آن به سلیقه ی شما بستگی دارد، در این آموزش از سایز 8 استفاده کرده ایم).• میل انگشتر یا هر جسم استوانه ای که قطری مشابه انگشت شما داشته باشد. 
دوره آموزش ساخت انگشتر سیمی دست ساز دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط زهرا عالی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت انگشتر سیمی دست ساز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی