اطلاعات دوره
آموزش نوردهی در عکاسی - قسمت دوم - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش نوردهی در عکاسی - قسمت دوم - متوسط

117,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 117,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش دوم آموزش مبانی نوردهی در عکاسی، بن لانگ به مواردی مانند حالت های مختلف عکس برداری و استراتژی در عکاسی که از مهمترین بخش های عکاسی حرفه ای است می پردازد. نوردهی یا اکسپوژر در عکاسی چیست؟ اساس ثبت عکس، تابیده شدن نور روی فیلم (دوربین های آنالوگ) و یا سنسور (دوربین های دیجیتال) است. نور با عبور از لنز به فیلم یا سنسور برخورد می کند و تصویر را ثبت می کند. اینکه چه مقدار نور وارد دوربین شود تحت تاثیر ۳ شاخص (دیافراگم - سرعت شاتر - ایزو ) است که اصطلاحاً به آن مثلث نوردهی می گویند. با تغییر هر یکی از این مولفه ها، مقدار نور ورودی به دوربین تغییر می کند. در این دوره که، دومین و آخرین قسمت از مبانی نوردهی عکاسی است. Ben Long به عکاسان کمک می کند تا گزینه های هنری خود را با  درک عمیق تر از سرعت شاتر، دیافراگم، ایزو و دیگر شیوه های نوردهی خردمندانه گسترش دهند. در این دوره، او مفاهیم اساسی را که در بخش قبلی پوشش داده شد را گسترش می دهد و نگاهی عمیق به حالت های اولویت، مد دستی و عمق میدان می اندازد. در این دوره خواهید آموخت که چطور گزینه های ایزوی بالا خود را ارزیابی کنید، چطور با پس پردازش در ذهن، عکس بگیرید و موارد بیشتر.
دوره آموزش نوردهی در عکاسی - قسمت دوم - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 117,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نوردهی در عکاسی - قسمت دوم - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمود شم آبادی

یک دوره پرمحتوا و خیلی کامل و کاربردی. مبحث مهمی هست در عکاسی. قیمتش هم نسبت به محتواش خوبه. ممنون از ارائه کننده این دوره.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی