اطلاعات دوره
آموزش ترجمه افعال عربی متوسطه اول - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ترجمه افعال عربی متوسطه اول - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان آموزش ترجمه افعال در عربی قصد داریم بصورت مقدماتی تا پیشرفته و در بیش از 3 ساعت به مبحث مهم ترجمه فعل در عربی بپردازیم. می توان گفت یکی از مباحث مهم در درس عربی ترجمه افعال است که به نسبت سخت تر از سایر موارد محسوب می شود. به همین دلیل در این دوره رایگان قصد داریم شما را با نحوه ترجمه افعال و شناخت آن ها آشنا سازیم تا در ترجمه افعال در عربی به سطح مناسبی برسید. ما در این دوره سعی کرده ایم با استفاده از انیمیشن های جذاب نحوه تدریس را مفهومی تر و زمان آموزش را کوتاه کنیم. در این دوره آموزشی مباحث را از پایه شروع می کنیم و با استفاده از حل مثال ها و تکنیک های کاربردی و همچنین با حل تمرین در پایان هر جلسه مفاهیم را به شما بصورت کاربردی آموزش می دهیم.
دوره آموزش ترجمه افعال عربی متوسطه اول - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مدینه دهقان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترجمه افعال عربی متوسطه اول - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان عربی سراسر اینترنت را در صفحه زبان عربی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فائزه غیاثی

بسیار عالی بود خیلی مفید بود

mohsen rooz

عالی

متین محمدی

خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی