اطلاعات دوره
آموزش فصل اول ریاضی نهم
مسیر آموزشی

آموزش فصل اول ریاضی نهم

28,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 28,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش فصل اول ریاضی نهم قصد داریم مبحث مجموعه ها را بصورت کامل و براساس آخرین تغییرات کتاب درسی آموزش دهیم. مجموعه فیلم آموزشی ریاضی فصل اول نهم، به صورت کاملاً مفهومی، کاربردی و منظم به همراه حل نمونه سوالات متعدد است. این مجموعه بعد از سال ها تجربه در امر تدریس تهیه شده است که به صورت منظم و کامل و بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی تنظیم شده است.  بطور کلی در این دوره به تدریس فصل اول کتاب ریاضی نهم یعنی مبحث مجموعه ها خواهیم پرداخت که روش تدریس بدین صورت است که در بخش اول هر درس تعاریف و مفاهیم درسی به همراه مثال های مفید و متنوع آورده شده و به نکات مهم درسی اشاره می کنیم و در پایان هر درس چند تمرین و نمونه سوال امتحانی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و شما فرصت پاسخ گویی خواهید داشت. در بخش دوم همان درس، پاسخ آن ها ارائه می گردد.
دوره آموزش فصل اول ریاضی نهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عزیزاله رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 28,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فصل اول ریاضی نهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mohammadjavadsadeghi

مفید و کاربردی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی